צפו בתיעוד: הרבי מקאליב יצא לחזק את החיילים בצפון

נתי קאליש No Comments on צפו בתיעוד: הרבי מקאליב יצא לחזק את החיילים בצפון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א, ערך אתמול מסע באזורי הלחימה בגבול ישראל-לבנון-סוריה. האדמו"ר התקבל בחום רב על ידי החיילים שביקשו ממנו לומר דברי חיזוק על המצב. כמנהג זקנו כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א, ערך הרבי מעמד של קבלת עול מלכות שמים בקול רם, כאשר החיילים כולם קוראים בקול רם ובהתרגשות עצומה 'שמע ישראל וגו'.

video
play-sharp-fill

לאחר מכן נשא הרבי דברי חיזוק באמונה ואמר לחיילים כי רק בכוח האמונה והאחדות עם ישראל ינצח את כל הקמים עליו להרע לו. הרבי חילק לחיילים עלה של ערבה מהושענא רבה, שהתפרסם כסגולה לשמירה. החיילים הודו לרבי על המסירות לבוא לבקר אותם בזמן המתיחות הביטחונית הגדולה בגבול הצפון.

לאחר שסיים את הביקור במחנות ובנקודות הכינוס של הצבא, הגיע הרבי לביקור בתלמוד תורה במושב קשת, המקום היחיד שבו מתקיימים לימודים בכל אזור רמת הגולן והגליל העליון. הרבי שוחח עם הילדים ואמר להם שבזכות הבל פיהם של תינוקות של רבן, יעשה הקב"ה לישראל ניסים ונפלאות. המלמדים סיפרו לרבי, שהילדים מתחזקים בלימוד התורה בימים אלו ובאמירת תהילים להצלחת המערכה בדרום ובצפון.

לאחר סיום המסע, נסע כ"ק האדמו"ר מקאליב ביחד עם קבוצה מחסידיו, לאתרא קדישא מירון, להעתיר בציון הקדוש על צרות הכלל והפרט בתחינה לבורא עולם שיאמר לצרותינו די, ובזכות התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, יחיש הקב"ה את גאולתם של ישראל.



0 תגובות